💚Vahingon sattuessa!
Suomen Palloliiton vakuutukset ja toimintaohjeet vahingon sattuessa
Pelipassin ja vakuutuksen hankinta
Kun pelaajan osallistumismaksu on suoritettu, hänelle ostetaan Suomen Palloliiton pelipassi. Samalla hankitaan AON-pelipassivakuutus.
Pelipassi oikeuttaa osallistumaan kotimaisiin sarjoihin ja turnauksiin. Lisäksi pelipassi tarjoaa etuja, kuten alennuksia ottelulipuista ja muita jäsenetuja. Huomioithan, että korttelipassivakuutus ei ole voimassa sarjamuotoisessa kilpailutoiminnassa, johon vaaditaan pelipassi.
Kilpailutoimintaa koskeva vakuutus on pakollinen kaikille lapsille ja nuorille, ja tämä vakuutus hankitaan pelipassin oston yhteydessä.
Alla linkki Palloliiton sivuille miten toimia vahingon sattuessa:
https://www.palloliitto.fi/kilpailut/pelipassit-ja-vakuutukset?tab=vahingon-sattuessa
Â
Toimenpiteet vahingon sattuessaÂ
Mikäli pelaaja loukkaantuu, tulee toimia seuraavasti:
- Tee vahinkoilmoitus käyttämällä tätä linkkiä. Ilmoituksen jälkeen saat sähköpostitse vahinkonumeron. (Huomioithan tarkistaa myös roskapostikansion.)
- Mene hoitoon viimeistään kahden viikon kuluessa vamman sattumisesta.
- Varaudu maksamaan itse ensimmäinen lääkärinpalkkio yksityislääkärillä.
- Lääkäriasemat voivat laskuttaa kontrollikäynnit ja tutkimukset suoraan vakuutusyhtiöltä, kun esität vahinkonumeron ja KELA-kortin. Leikkauksia ja fysioterapiaa varten vakuutus voi myöntää maksusitoumuksen.
Lisätietoja ja ohjeita vahinkoilmoituksen tekemiseen löydät osoitteesta www.adis.fi tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen adisasiakaspalvelu@adis.as. Voit myös soittaa numeroon 0400 378 200.
---
Alla linkki pelipassivakuutuksen vakuutusmäärästä v.2023, sekä infoa mitä vakuutus kattaa / ei kata:
https://www.datocms-assets.com/62562/1669636092-suomenkielinen-kooste-2023.pdf
Â
Â